Friday, January 29, 2016

Upside Down Art Gallery - Port Dickson 02/01/16

As Salam

Anak2 bangun pagi2 hari ini dengan berangan nak mandi kat pool.  Malangnya sampai pukul 9am, masih lagi tak buka2.  MMD terus call orang yang MMD bayar sewa apartment.  Tak berjawab.  Dalam pukul 11am barulah dia bagitahu yang staff di office management masuk kerja pukul 10am dan setiap orang yang nak mandi kena bayar bayaran tambahan RM5.00. 

MMD pun persoalkanlah kenapa dari semalam tak bagitahu waktu operasi dan ada bayaran.  Semalam hanya bagitahu yang pool tengah cuci dan boleh digunakan pada keesokan harinya.  Dah agak lewat untuk pergi mandi pool.  MMD suruh anak2 bersiap2 dan check out.

Destinasi seterusnya ialah tempat tumpuan terbaru di Port Dickson iaitu Rumah Terbalik.  MMD pun ikut signage kat tepi2 jalan dan tidak jauh dari apartment tu, kami sampai ke Rumah Terbalik. 



Ehmmmmm, ingatkan rumah tu memang terbalik seperti yang ada di Sabah tu.  Rupa2nya 3D art gallery, lebih kurang macam yang di Penang juga.

Tak pe lah...MMD dan Lea saja yang masuk.  Yang lain tak nak ikut dan berehat di dalam kereta.  Ini harga tiket masuknya.

 

 Antara gambar 3D dan yang terbalik yang sempat MMD ambil.  Ada juga yang MMD skip.  Nak ambil semua tak tahu pukul berapa boleh habis.  Lagipun 3 beranak menunggu dalam kereta.  Sekadar melepas hajat Lea untuk datang sini.

 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inilah cik adik manis yang menjadi photographer kebanyakan gambar2 MMD.  Terima kasih cik adik manis!!!


 Sehingga jumpa lagi di entry selepas ni.  Kena mengadap tentera lah pulak.

Sekian.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...