Saturday, December 31, 2016

Selamat Tinggal 2016, Selamat Datang 2017

As Salam


Hujung minggu lepas MMD habiskan masa dengan Lea dengan urusan membaja pokok2 bunga kertas MMD yang agak kurang berbunga tu.  MMD kerahkan my beloved hubby pergi belikan tanah baja dari nursery berdekatan.  MMD campurkan dengan baja2 yang telah MMD beli sebelum ni.  Dah lama kena peram dan akhirnya baja2 tu digunakan juga akhirnya.

Biasanya hujung minggu agak sibuk bagi MMD.  Hari biasa sibuk dengan urusan kerja, bila sampai hujung minggu, sibuk pulak dengan urusan rumah tangga.

Sepanjang tahun 2016, banyak perkara2 manis yang berlaku.  Jika ada yang pahit pun, boleh tolak ke tepi.  Jadikan ia sesuatu yang tak penting.

Tahun ni sempat MMD melawat ke Ho Chi Minh bersama keluarga.  Yang manisnya, my Mem Besar pun ikut sekali.  Tempat yang boleh shopping, jangan tinggalkannya. 

Selain dari tu, lawatan MMD berempat beranak ke Singapore.  Entry ke Singapore belum siap lagi.  Angannya dalam waktu terdekat ni sebelum MMD berangkat lagi pada akhir bulan Januari nanti.  Doakan perjalanan MMD kali di berjalan dengan lancar dan berkat.

Semoga tahun 2017 memberi sinar yang lebih baik dari tahun2 sebelumnya.  Diberikan kesihatan dan umur yang bersisa ni diisi dengan perkara yang baik2 belaka.

MMD doakan pengunjung yang datang ke sini demikian juga.

Selamat datang tahun 2017 !!!!!

Sekian.  As Salam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...