Friday, April 5, 2013

MMD bermata 4

As Salam

Balik dari bercuti hari tu, MMD akhirnya pergi semula ke kedai untuk mengambil mata tambahan MMD yang MMD tempah 2 minggu sebelum tu. Owner kedai tu bukannya orang lain.  Rakan seasrama masa form 4-5 dulu2 masa di KT.  Jemputlah ke sana untuk mendapatkan harga istimewa.
25G, Jalan Kristal K7/K, Seksyen 7, Shah Alam, 40000, Shah Alam, Selangor, 40150, Malaysia
+60 13-206 0819.
 


 
Kebetulan masa MMD pergi tu, ada kawan2 lain yg juga datang ke sana.  Memang lama betul tak jumpa mereka.  Kali terakhir ialah pada form 5. Bayangkanlah....berpuluh tahun jugak la. Kedai kawan MMD ni selalu menjadi gathering point pada kawan2.

Sebenarnya MMD dah pernah pakai mata tambahan ni masa MMD bujang2 dulu.  Adalah juga 1- 2 tahun.  Tapi bila MMD bersalinkan abang Hakim, MMD tertinggal mata tambahan tu di klinik bersalin.  Semenjak dari itulah MMD tak pakai sehinggalah sekarang ni MMD rasakan perlu untuk mendapatkannya semula memandangkan MMD dah tak larat nak kecilkan anak mata nak tengok benda2 jauh.

Nak test samada mata MMD dah serasi dengan mata tambahan tu... test dengan bermain bowling.  Apa jadi?  Main sampai ke laut...Lain yang di aim, lain yg kena...ha ha ha, kalah lagi MMD.  Actually, semuanya yang bermain dengan MMD pun dua kali lima juga.  Bukannya pro pun.  Semuanya tangan "deko", kata orang KT.

Sempat lagi MMD sekeluarga menghadiri kenduri kahwin di Ampang dengan goodie bagnya yang besar dibawa pulang. Sweet sangat pasangan pengantin ni.



As salam.

 
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...