Wednesday, April 10, 2013

Kilang Roti Gardenia

As Salam.

Lawatan sekolah Lea telah menyebabkan MMD terpaksa mengambil cuti satu hari pada 19/03/13. Kata HR MMD, alasan yang paling jujur yang pernah seorang staf tulis kat dalam borang cuti. kih kih kih. Alasan bercuti?  Mengikuti lawatan sekolah anak Tabika ke kilang roti Gardenia, Taman Burung serta Pusat Sains Negara.  Pukul 8pg dah terpacak kat sekolah Lea.  Lea untuk pertama kalinya akan menaiki bas dalam sejarah hidupnya.



Lawatan ke Kilang Roti Gardenia di kilang yang terbaru dan ke-5nya yang berada di Sek 26, Shah Alam. Beratur untuk masuk untuk tengok wayang huhuhu.  Ibubapa pun tengok wayang sekali.


Selepas selesai tengok wayang, budak2 ni dibawa masuk ke kilang ke tingkat atas. Gambar tidak dibenarkan diambil semasa di dalam kilang.  Mendengar penerangan dari staf Gardenia yang comel tu. Kilang yang berbeza menyediakan roti yang berbeza. MMD tanya, apa yang akan dibuat dengan roti2 reject.

Katanya...ada yang dihantar ke rumah orang2 tua dan ada juga yang rosak teruk dijual kepada kilang memproses untuk makanan binatang. Selesai melawat, budak2 dan ibubapa dijemput untuk minum pagi. Dapat 2 keping wafer setiap orang berserta dengan air milo.  Yam yam yam....
Bergambar bersama2 dengan ibu2 serta cikgu Fadillah. Sebelum balik, kami semua dihadiahkan dengan goodie bag yang berisi dengan produk2 Gardenia.



Sesi bergambar sebelum berangkat ke destinasi seterusnya.  Terima kasih Gardenia kerana menerima kunjungan kami ni.




As Salam.




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...