Friday, September 21, 2012

CCM - Lata Iskandar

As Salam

Dalam perjalanan naik ke CH sebelum ni, my beloved hubby dah bagitau yg dia mesti singgah ke Lata Iskandar.  Nak merasa kesejukan air terjun kat situ.  Tak mandi pun tak pe la asalkan dapat membasuh tangan dan muka dah mencukupi.

Seperti yg dihajatkan, kami singgah di Lata Iskandar.  Hakim dan Hazry tinggal di kereta saja. 




Kat gerai2 kat sini, my MEM besar beli lamp shade untuk hiasan kat rumah di kampung.  Hmmmm, jauh benar lamp shade tu mengembara...sampai ke KT.

As salam.

1 comment:

aTieYusof Family said...

cantik nya air terjun...dah lame tak picnic..hehe... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...