Saturday, April 30, 2011

Things to do !

As Salam

MMD rehat seketika dari menghadap blog ni.  Terlalu banyak kerja di pejabat hinggakan bila balik ke rumah, tak banyak masa yg terluang dan bungkam pun awal for the past 2-3 weeks.

Lebih2 lagi niat nak adakan majlis kenduri tahlil kat umah MMD semakin dekat..but but, tak decide lagi whtr on 07 or 08/05/11.

Since esok and for the next 3 days cuti...MMD dah listkan apa yg patut MMD buat & beli.

1.  To meet my mom yg berada di rumah my younger sister di Cheras on Sunday 01/05/11 to discuss on the overall majlis.  Actually, MMD & my hubby dah pun plan semuanya tanpa melibat/menyusahkan  adik beradik or my mom.  Lagipun, my mom dah sampai dari Terengganu for almost 2 weeks tapi belum bersempatan nak jumpa lagi. Ada je halangan untuk ke Cheras dlm masa terdekat ni.

2.  To confirm the caterer and also the menu latest by 02/05/11.

3.  To purchase Surah Yassin for 50 more pcs & goodie bags.  Rasa2nya kat Mydin Klang murah sikit kot.

4.  Dah order chocs from my sister from Malacca, pls pay a visit at my lovely Cik Eie untuk di masukkan ke goodie bag.

5.  To confirm tarikh majlis dengan Pak Imam.

6.  To check with another younger sister whtr nak wat majlis cukur jambul untuk her new born baby sekali gus dengan my majlis.

7.  To order the canopy.

8.  To distribute the invitation card.
Those yg berada di Klang/Port Klang atau kawasan yg tak jauh dari sini, MMD sekeluarga dengan berbesar hati menjemput kawan2 bloggers untuk hadir ke majlis tahlil dan jamuan makan.  Nak map to my house? Drop me a comment with your email address. MMD akan forward kan the map.

As Salam.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...