Friday, April 1, 2011

One night in Bandar Sunway - Mac 2011

As Salam.

Title post tu cam title lagu One Night in Bangkok kan?

MMD merayap dari hotel ke Sunway Pyramid. Saje jalan2 sementara tunggu nak pergi ke Sunway Lagoon untuk anak2 mandi manda.

MMD pantang tengok flower decoration.  Memang gatal je jari ambil gambar.



Malamnya MMD sekeluarga ke Flaming Steamboat yg terletak tak jauh dari Sunway Pyramid. Jika nampak Jusco dan Sun Inn, di situlah Flaming Steamboat. Buffet style. Makanlah sebanyak mana yg mampu dalam masa 2 jam tu. Waktu makan di outlet Sunway pada pukul 5-7pm, 8-10pm, 10-12pm. Jika pada hari cuti umum, kena book awal2.  MMD ingat masa bulan Ramadhan last year, kena book at least 1 week in advance.  Kebetulan masa MMD call to make reservation pada tengah hari Ahad tu, ada meja yg kosong lagi.



Berjalan balik ke hotel.  Singgah kat luar Sunway Pyramid kejab.  Layan FlyFM buat roadshow.  Ada mamat tu dapat buka kunci pintu dan menang Shopping Spree of RM60K.  Bujang lagik...ahak! But ada gf  dia la...



Masuk balik ke shopping mall.  Singgah lagi...layan pulak orang main hoki ais kat Sunway Pyramid Ice. Hakim ajak tengok sampai habis but MMD dah tak larat nak layan mata.  Kenyang punya pasal, mata & kepala pun mencari bantal la.


Monday afternoon.  Waktu untuk check out.  Sekian saja percutian pada penghujung bulan Mac 2011.

The next vacation will be at Swiss Garden & Spa di Lumut, Perak.  Belum set the date lagi.

Dalam masa terdekat ni ada 2 perkara yg penting untuk difikirkan.  Tunggu contractor siapkan urusan renovation kat rumah then plan nak buat kenduri doa selamat & arwah sekali.

As Salam.

2 comments:

muarra said...

kapan ya bisa kesana,,hehhee semoga saja bisa,,,

ahdiyah said...

muarra:bisa aja. jemputlah datang ke Msia ya. banyak tempat menarik di sini untuk dilawati.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...