Tuesday, May 19, 2015

Avani Sepang Gold Coast Resort - Day 2

As Salam.

Sambungan dari entry yang lepas.  Lea dah awal2 pagi bangun untuk ke pool lagi.  Tak puas lagi mandi petang sebelumnya.  Dikerahnya Hakim & my beloved hubby untuk ikut sekali.

MMD masak spagetti untuk sarapan.  MMD dah siap bawak bawang, minyak sikit, daging cincang, lada hitam, sos Prego. Harum semerbak baunya.  Lepas masak, MMD sambung tidur kejap sementara menunggu Lea balik ke bilik.

Pukul 1tghari, MMD bersiap2 untuk check out.  Call operator untuk hantarkan buggy ke vila.  Maklumlah, ada 2 anak kecil bersama.  Kalau tidak, MMD terus ke Club House dan queue kat sana je  untuk naik buggy ke main lobby.


Lea dengan sebahagian dari hadiah harijadinya.



Lepas check out, lepak2 dulu di area lobby sementara menunggu my beloved hubby dan adik ipar MMD, Faiz pergi ambil kereta dari parking lot.  Posing2 dulu.

 
 
 
 


Macam biasa, sebelum balik, singgah dulu di Extreme Park atas permintaan Hakim. Nak main go-cart & ATV.  Lea pulak nak main paintball.

 
 
 
Selepas selesai semua permainan, MMD pun bertolak keluar dari Avani dan berpecah laluan masing2.  MMD ke Port Klang, Adik Nurul serta my Mem besar ke Cheras Hartamas.  Short vacation yang super meriah.

Semoga berjumpa lagi di lain siaran.  Macam baca berita TV kan?

As Salam.



2 comments:

zzyytt said...

kobe 9
tory burch sandals
yeezy boost 350
michael jordan shoes
mlb jerseys
fila
lebron 15 shoes
adidas shoes
lebron 15
coach outlet

tyto said...

replica bags ru hermes replica o6p17r5f98 replica bags us get more u2a18r2t52 replica bags from china replica bags wholesale india k3b47k0t80 replica bags joy gucci replica handbags a5u51h6r46 replica bags online uae

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...