Thursday, May 16, 2013

Lea's 6th birthday - 07/05/2013

As Salam

Selamat hari ulang tahun ke -6  buat anak manjaku, Johana Lea Adira. Hujung minggu tu, kami semua ke Mydin Klang.  Beli jajan untuk dibagi2kan pada kawan2 kelasnya.

My beloved hubby yang melayan Lea mengisi jajan ke dalam goodie pack.  Warna pilihan Lea pastilah kena ada warna pink gitu.



Kebetulan 06/05/13 cuti di Selangor sempena hari mengundi pada 05/05/13 dan mula semula ke sekolah jatuh pada birthday Lea, pagi2 tu my beloved hubby bawak sekali 1 beg plastik besar berisi goodie pack ke sekolah Lea untuk cikgu bagi2kan pada budak2 kat sekolah Lea.

Kesian Lea dengan rambut yang terlebih pendek masa MMD potong rambut depannya pada hari orang mengundi tu.  Lea duk sibuk2 komen yang rambut depannya dah panjang.  Dah 2 minggu Lea mintak MMD potong rambutnya.  Bila dipotong, terpotong pendek pulak kali ni.  Marah Lea bila MMD usiknya macam Abu Bakar Elah.  huhuhu.


Petang tu, my beloved hubby pergi beli kek di Secret Recipe.  Tempat kegemaran kami sekeluarga.  MMD serahkan tugas memilih kek pada my beloved hubby je.  Inilah kek yang dipilihnya. Kek harijadi untuk Lea dan juga Hazry yang bakal tiba tak lama lagi iaitu pada 20/05/2013.   Celebrate sekali jalan.



Lea tak sabar tunggu MMD balik dari kerja.  Sampai je MMD kat rumah, terus diminta untuk potong kek.





Lepas potong dan makan2 kek, kami semua keluar untuk isi perut yang sebenar2nya.  Tempat pilihan Hakim pulak..... Pizza Hut...




Perut kami diisi dengan hidangan2 dibawah.





MMD sempat makan 2 keping pizza je.  Dah tak larat.  Yang lainnya di bungkus untuk dibawa balik.


Sekali lagi...selamat hari jadi sayang.....

As Salam






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...